4 jun 2020

De afgelopen tijd heeft SWZ, vanwege de coronacrisis, alleen noodzakelijke reparaties uitgevoerd. Nu er een versoepeling is van de coronamaatregelen, start uw verhurder weer met het uitvoeren van reparatieverzoeken.

Zij houden hierbij rekening met de richtlijnen zoals gesteld door het RIVM.

Klik hier voor een infographic met de werkwijze. Leest u deze alstublieft door voordat de vakmannen van SWZ bij u werkzaamheden komen verrichten.

Heeft u een onderhoud – of reparatieverzoek? Neem contact op met de servicedienst via (038) 468 01 23, optie 1.

SWZ werkt eerst wat achterstanden weg. Hierdoor kan het behandelen van uw reparatieverzoek iets langer duren dan u  gewend bent van uw verhuurder

Vanaf 22 juni 2020  is zelf online een reparatieverzoek inplannen via www.swz.nl ook weer mogelijk.
 
Overige coronamaatregelen
De overige coronamaatregelen blijven tot nader bericht van kracht. Dit betekent:

Het kantoor blijft gesloten en is alleen op (telefonische) afspraak toegankelijk.

Mutaties zoals huuropzegging, woninginspectie e.d. verwerkt SWZ digitaal.

Opleveringen van woningen doet SWZ zonder huurder.

Ook de sociaal beheerders zijn weer vaker in de wijk aanwezig.

Ze komen niet op huisbezoek, u kunt hen wel op straat aanspreken - uiteraard op gepaste afstand.

In de wijkkantoren kunt u uw sociaal beheerder spreken.
Maak daarvoor eerst een afspraak. Verder helpen de sociaal beheerders u telefonisch en per mail.
 
Eventuele verdere versoepeling van deze maatregelen wordt vermeld op onze website en op de website van SWZ.
Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op de SWZ klantenservice.
Bereikbaar via (038) 468 01 23 of per mail: info@swz.nl

Meer nieuws

logo swz 

DE WOONKOEPEL IS DE HUURDERSVERENIGING VAN SWZ

© Copyright woonkoepel-zwolle.nl

contact - website door CliqidOok een website als deze? Klik voor de website van Cliq id - online specialisten.