Reparatieservice van SWZ
Aan het eind van het jaar presenteert Monique Boeijen (directeur-bestuurder van SWZ) altijd het gemiddelde rapportcijfer waarmee de servicedienst van de verhuurder door de huurders na een reparatie gewaardeerd werd.
Ook voor het bestuur van de Woonkoepel een belangrijke graadmeter, temeer omdat ook de klachten als iets onverhoopt niet helemaal goed gegaan is, regelmatig geagendeerd staan in het overleg met de verhuurder.
Op de kerstbijeenkomst in 2018 mocht Monique in haar toespraak haar trots uitspreken naar de SWZ werknemers in de buitendienst toen het stijgende cijfer van een hele dikke 8 gerealiseerd was.
Om nog meer te streven naar nog een betere dienstverlening is er nu nog een extra service voor de huurders beschikbaar
U kunt nu via de website www.swz.nl zelf uw reparatieverzoek, klus aanvraag of onderhoud op verzoek indienen met uw postcode en huisnummer. Dit kan 24 uur per dag, wanneer ú dat uitkomt. Wel zo makkelijk toch?
Reparatieverzoek
Wilt u een reparatie door SWZ laten uitvoeren, doe dan een reparatieverzoek via Reparatieverzoek indienen op de SWZ website. U kunt hierbij zelf bepalen wanneer de servicedienst bij u langs komt!
Zelf klussen
SWZ geeft huurders de ruimte om hun woning naar eigen wensen aan te passen. Wilt u met uw eigen woning aan de slag? Vraag dit dan aan via Zelf klussen op de website van SWZ.U krijgt direct bericht via e-mail over de afhandeling van uw verzoek.
Onderhoud op verzoek
Vindt u dat uw keuken, badkamer of toilet aan vervanging toe is? Dan kunt u dit online aan ons doorgeven via Onderhoud op verzoek. Er zijn wel voorwaarden en soms ook kosten voor u.
Meer informatie hierover vindt u op de website van SWZ
Heeft u verder nog vragen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice van SWZ
U kunt ook hier klikken om direct naar de online reparatieservice te gaan